Wildfarao Startet 5.Mars.2020 Link til dette innlegget Startet 5.Mars.2020 Hei Jeg eier en seilbåt type Naver 29. Den ble kjøpt med en foldepropell fra forrige eier. Båten går veldig tregt med den propell typen da motoren er en BUKH diesel motor type DV10/20, det er fordi motoren klarer ikke produsere høyt nok RPM for at den propellen skal kunne fungere effektivt. Derfor vil jeg bytte propell på båten min i påske. Jeg vet ikke avstanden mellom aksling/propellen og under siden av akter. Jeg har heller ikke muligheten til å sjekke å dra ned for å se båten min før påske, og vil gjerne vite om det er noen som vet noe om dette? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 5.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2020 (redigert) Har ikke sett så mange med Naver29 her. Var en kar i 2010 husker jeg. Vurderte å kjøpe den av han, men han gav plutselig ikke lyd fra seg... jeg forelsket meg i naver29... men falt for en Comfort30 i stedet. mener å huske at det var en egen naver29 klubb i Danmark. sjekka erfaringsbasen udkik.dk? utover det kan jeg ikke hjelpe Redigert 5.Mars.2020 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.