bjorngb Startet 5.Mars.2020 Link til dette innlegget Startet 5.Mars.2020 Kanskje det er noen som forstår hva emne på denne tråden betyr - kom gjerne med forbedringsforslag ;-) Jeg kunne tenke meg noen kanter (rekkverk) langs hyller i forpigg og på toppen av skap i alle lugarer - som f.eks på bildet under. Noen som har en ide om hvem som kan ha noe slikt - gjerne i "deler" for tilpasning selv. Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 6.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2020 bjorngb skrev for 17 timer siden: Noen som har en ide om hvem som kan ha noe slikt - gjerne i "deler" for tilpasning selv. Søk "handrail fitting" på E-Bay, så får du alle deler til sammenkobling av rørene i Ø 22 og 25mm. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 6.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2020 Jeg har brukt lange håndtak til kjøkkenskap til et par hyller. Ser overraskende greit ut! Har da satt dem med noen mm mellomrom, så sammenhengende blir det ikke... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
bjorngb Svart 6.Mars.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2020 @Jannmar - takk. Noe i den duren kan sikkert brukes. 22/25mm blir sikkert litt for kraftig og dyrt. @index - det kan kanskje fungere. IKEA i kveld eller i morgen :-) Sitér dette innlegget Link to post
joern-eo Svart 6.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2020 Forniklede kobberrør. Mener det ligger fremgangmåte i en prosjekttråd om oppussingen av en Nimbus 4000 som i alle fall ga meg bakoversveis!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.