giver Svart 24.September.2008 Link til dette innlegget Svart 24.September.2008 Hei På vei fra hotellet til messen gikk jeg forbi:og Innenfor var det første jeg fikk øye på: Men det jeg så etter var: og her fikk divemaster og jeg en skikkelig visning fra topp til bunn. Det er ingen overdrivelse og si at vi ble imponert; både av båten og prisen Dagen etter var jeg ombord i en annen "våt drøm": Søndag dro jeg til Cowes for å se båtliv i praksis. Der borte reiser de fra havn til havn, derfor ingen dregg akter: Cowes er en "sørlandsby" på "engelsk" Det ble og tid til en på: Jeg kunne ha holdt på "forever", men dette får være nok for denne gang. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 24.September.2008 Link til dette innlegget Svart 24.September.2008 Er det en Nordhavn 43 eller 47 dere var ombord i? Jeg var ombord i 47 i Düsseldorf - men den er for dyr. Om det var 43 dere så på er jeg veldig interessert i inntrykk og bilder om det finnes Litt småmisunnelig på dere på en reisen der Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 24.September.2008 Link til dette innlegget Svart 24.September.2008 Er det en Nordhavn 43 eller 47 dere var ombord i? Jeg var ombord i 47 i Düsseldorf - men den er for dyr. Om det var 43 dere så på er jeg veldig interessert i inntrykk og bilder om det finnes Litt småmisunnelig på dere på en reisen der Hei Jeg var ombord i 47, en blir levert til Oslo. Denne skal eieren bruke på tur nordover kysten. "småmisunnelig" er årets understatement mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 24.September.2008 Link til dette innlegget Svart 24.September.2008 (redigert) Hei igen, Hadde jeg vist at du skulle til Cowes, så hadde jeg arrangert en tur ombord "Our boys of Cowes" som er en klassisk skute (rundt 80 år gammel), delvis eid av en venn og kollega av meg og broren er heltids skipper. Redigert 25.September.2008 av Divemaster (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Divemaster Svart 25.September.2008 Link til dette innlegget Svart 25.September.2008 (redigert) Beklager, "Our Boys of Cowes" er mer enn 100 år gammel ... http://www.ourboysofcowes.co.uk/ Redigert 25.September.2008 av Divemaster (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.