Tosa87 Startet 5.Mars.2020 Del på Facebook Startet 5.Mars.2020 noen som vet om et firma å anbefale som kan skifte et glidelås og kanskje noen sømmer, rens og impregnering i nærheten av stadt? Måløy Industrisøm har etter det eg har forstått sluttet med dette, dem syr bare nye. Kalesjen er til en Viknes 770, kalesjen tror eg er begynt å drage på åra men den er hel og fin, for utenom et glidelås som er sprengt. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 6.Mars.2020 Del på Facebook Svart 6.Mars.2020 Har erfaring med Sula Bedriftstjenester i Langevågen og Seilmaker'n i Ålesund ved Liaaen. Kan anbefale begge desse. Sitér dette innlegget Link to post
Tosa87 Svart 6.Mars.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mars.2020 Takker og bukker, kan se ut som eg tar å hiver den avgårde til Langevågen, så får frøkna shoppe litt på senteret og Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 6.Mars.2020 Del på Facebook Svart 6.Mars.2020 Lurt å ringe inn å høre om dei he kapasitet først. Bruker å være mange i køen nå i desse tider. Sitér dette innlegget Link to post
Supermix Svart 6.Mars.2020 Del på Facebook Svart 6.Mars.2020 Har gode erfaringer med Sula bedriftstjeneste på kalesjerep. Sitér dette innlegget Link to post
Tosa87 Svart 6.Mars.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mars.2020 Eg ringte dem og det var bare å levere når det måtte passe sa dem, Så då passet det veldig bra at en kjenning som bur der skal en tur innom stadt over helja Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.