Buster Nordland Startet 6.Mars.2020 Del på Facebook Startet 6.Mars.2020 Prøvde på et annet spørsmål i går, men ingen respons. Så jeg omformulerer og prøver igjen. Jeg har lyst på en dagsturbåt som jeg primært skal kjøre på henger. Skal brukes mest til fisking, men også til sightseeing i ytre trondheimsfjord. Minimum 80 hester. Dvs litt over 30 knop. Forslag til båt? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 6.Mars.2020 Del på Facebook Svart 6.Mars.2020 hva slags prisklasse ser du for deg? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Kallethekid Svart 7.Mars.2020 Del på Facebook Svart 7.Mars.2020 Hei. Hvis du sier litt mere om i bruksområde er det lettere å tipse, da det finnes veldig mange båter som kan passe. Skal du fiske med garn eller stang? Kjøre vannski? Hvor mange vil dere oftest være ombord? Er det viktig med en god sjøbåt eller er det en båt for solige, rolige dager dere ønsker? Ny eller brukt og hvilken pris er maks pris? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.