Blouberg Svart 18.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2024 Alt ok i min app Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Bonita I Svart 18.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2024 Alt ok her og Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Hekri Svart 18.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2024 Okkaby skrev for 5 timer siden: Noen andre som har dette ombord, som nå får feil meldinger på app? Hatt systemet i 2 år, veldig fornøyd. Det har hendt at kartet viste at skuta lå i Tønsberg sentrum og ikke der den faktisk befant seg (Vallø), men den feilen er det lenge siden jeg har sett. Det er jo tross alt enkel elektronikk kobla mot noen satelitter, så litt småtteri må tåles. Ellers funker temp og pumpe aktivitet og batterispenning og tur-logg. Vann-nivå har aldri vært tema, heldigvis. Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Link to post
Blouberg Svart 18.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2024 Hekri skrev 3 minutter siden: Hatt systemet i 2 år, veldig fornøyd. Veldig enig. Gir god trygghet for at ting er på stell. Bruker også tur-loggen aktivt, må bare huske å ta vare på gamle data, f.eks i en xl fil. Savner er utlading skurve som tar hensyn til Lithium batterier. Smart Boat tror forbruks banken er på kontinuerlig lading (: Har spurt Sensar om de kommer med en oppdatering på dette, de sier det er på plan, men det skjer ikke noe. Kanskje flere kunne mase på dem? Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
olla Svart 18.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2024 Trodde Sensar Marine som har Smartboat One var konkurs? Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 18.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2024 Ser ikke slik ut, og abonnementene fungerer fortsatt, så deres backend løsninger er oppe og kjører. https://sensarmarine.com/no/ Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Okkaby Svart 18.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2024 olla skrev 58 minutter siden: Trodde Sensar Marine som har Smartboat One var konkurs? Ser også de var konkurs tidligere ja. Men ser ut som det ble videreført under nytt Org nummer. Ellers har min båt også av og til, spesielt første året plutselig vært langt oppe i fjellet eller inne på Heia her lokalt. Men det har ikke skjedd på en stund nå. Men ser jeg kjøpte det i Mars 2022 via redningsselskapet, da de hadde tilbud på det. Så blir det ikke bedre, så får de fikse opp. Selges jo med 5 års garanti. Ja hos meg står det også at det er lading hele tiden, siden det er Lithium bank. Men bryr meg ikke om dette, da jeg jo uansett ser spenning. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
bergie Svart 19.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2024 Jeg ser heller ikke noen uvanlig oppførsel med systemet jeg har i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 19.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2024 Fikk svar fra de, at teknisk skulle se på saken. Nå er den nede i 4cm vann. Men er ikke rn dråpe i bunnen. Så ser hva som skjer videre. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Blouberg Svart 19.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2024 Okkaby skrev 38 minutter siden: Nå er den nede i 4cm vann. Men er ikke rn dråpe i bunnen. Bra det ser på det, høres jo veldig ut som et sensorproblem. Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Hekri Svart 19.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2024 Okkaby skrev 45 minutter siden: Så ser hva som skjer videre. De burde tilby deg bytte-sensor, sendt i posten med ferdig frankert returkonvolutt. Case closed. Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Link to post
Okkaby Svart 19.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2024 Var i båten. Koblet fra strøm å sensor. Da meldt den ifra at båten var tom for strøm, siden den gikk over på innebygget batteri, så det fungere. Men med sensor fra koblet, så gikk den fra 6cm vann til 4,5cm når den oppdaterte seg etter en stund. Så kan tyde på det kanskje er hoved enheten som har feilen. Så kanskje den må byttes. Nå et par timer senere er den på 5,5cm vann. Da med alt tilkoblet igjen. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Blouberg Svart 19.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2024 Prøvde du å koble fra vannsensor? Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Okkaby Svart 19.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2024 Blouberg skrev for 1 time siden: Prøvde du å koble fra vannsensor? Ja skrev Men med sensor fra koblet, så gikk den fra 6cm vann til 4,5cm når den oppdaterte seg etter en stund. Så er nok ikke noe sensor feil, men feil på hovedenhet. Så de får sende meg nye enhet. Blir ikke aktuelt å sende inn, for så å vente i ukesvis/månedsvis på rep. Må ha en ombord i sommer. Men tar det med redningselskapet, siden de er selger. Når er den oppe på 5,6cm igjen. Så ganske så koko. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Blouberg Svart 19.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2024 Misforstod hva du hadde koblet fra (: Håper de reagerer kjapt da. Du mister vel kanskje historikken med en ny hovedenhet. Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Okkaby Svart 19.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2024 Blouberg skrev 1 time siden: Misforstod hva du hadde koblet fra (: Håper de reagerer kjapt da. Du mister vel kanskje historikken med en ny hovedenhet. Ja tenker jeg mister loggen. Har nettopp sendt mail med bilder fra app til de. Ringe RS i mårå hvis ikke jeg høre noe mer fra de. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
primusmotor Svart 19.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2024 Hei, har du ett deksel over sensoren? Hadde samme problem, men fikk svar fra support at man måtte fjerne dette dekselet i nedkant, da ble alt i orden🫡 Sitér dette innlegget D5L Rana 13 Master 680 Skilsø 750cc Dacapo 9000 flyer SUN 33 Nordic oceancraft 28 Skorgenes 335 Skorgenes 375 Link to post
Okkaby Svart 19.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2024 primusmotor skrev 2 minutter siden: Hei, har du ett deksel over sensoren? Hadde samme problem, men fikk svar fra support at man måtte fjerne dette dekselet i nedkant, da ble alt i orden🫡 Ingen deksel nei. å sensor har fungert som den skal når jeg hadde vann i bunnen i forbindelse med lekkasje på ferskvann. Å siden den melder vann, sjøl med sensor frakoblet. Så må noe være gale. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
oberst1 Svart 19.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2024 Har montert flere i både store og små båter. Er godt fornøyd selv og ville ikke vært foruten. Har det vært noe så har det skyldtes software/skyen. De gikk konkurs, men var aldri nede, grunderen fikk overta konkursboet. Mulig feil businessplan, covid og økte kostnader...produktet har jeg fortsatt veldig tro på. Sitér dette innlegget Link to post
Larses Svart 22.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2024 Noen som har hatt problem med at sinken forsvinner fortere på propell akslingen etter montasje av vannføler? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.