K. Hauge Startet 8.Mars.2020 Link til dette innlegget Startet 8.Mars.2020 På dieselpumpa på Volvo Penta Tamd 40b er det elektrisk stopp. Jeg hører et klikk, men veldig svakt. Har startproblemer, og mistenker at denne "stoppmekanismen" har hengt seg opp? Har noen erfart at denne henger seg opp eller går tregt? Sitér dette innlegget Link to post
K. Hauge Svart 8.Mars.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2020 Klikket hører jeg så vidt når jeg vrir nøkkelen til tenningslys og tilbake til stopp. Spørsmålet mitt er om denne "stoppmekanismen" kan ha hengt seg opp på stopp. Og at motoren dermed ikke får diesel. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 8.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2020 Du bør legge til hvilken motor det gjelder i tittelen, siden spørsmålet er relatert til en spesifikk motor Reglene for Forumet er også klare.... Sitér dette innlegget Link to post
K. Hauge Svart 8.Mars.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2020 Beklager. Det dreier seg om en Volvo Penta Tamd 40b. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.