Mumiitroll Startet 8.Mars.2020 Link til dette innlegget Startet 8.Mars.2020 Hei alle sammen. Prøver å hjelpe min far med å finne riktig propell til hans nye båt. Dette er en Halco 29 (økonomi) halvplaner. Motor Volvo penta tmd31a (95hk) turbo diesel. Girbox er MS4A utveksling 1:1,9. Aksling 40mm. Rotasjon propell venstre. Vekt 3500kg, toppturtall 3900rpm. Forrige eier har hatt på feil propell, å husker ikke hva slags propell som var på fra før. Min far har også forhørt seg med andre båtkyndige, uten hell. Derfor tenkte jeg å prøve her for han, kanskje det er noen her med samme båt som vet svaret på dette. Håper jeg har lagt ved all nødvendig informasjon. Takk! Sitér dette innlegget Link to post
Kweelhouse Svart 8.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2020 Hvis du/dere må skaffe ny propell så anbefaler jeg å ta kontakt med sleipner. De regner ut propell for dere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.