Poolboy Startet 8.Mars.2020 Link til dette innlegget Startet 8.Mars.2020 Hei Jeg ønsker å lage styreposisjon i akterenden av gavlbåten min (se bilde) , systemet Nå er kjettinger fra ratt i styrhuset å bakover på babord og styrbord side. Er det mulig med styrepinne som på snekker? Hadde vært fint med noen ideer? Hyggelig å kunne stå ute på solskinnsdager? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 8.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2020 På min gavlabåt forlenget jeg roret og satte på en rorkult. Sitér dette innlegget Link to post
Poolboy Svart 8.Mars.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2020 Har du ett bilde av dette @Hulda? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 8.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2020 Kanskje, om noen dager. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 8.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2020 Hvis du forstørrer vil du se opplegget. Hvis ikke får du spørre, så skal jeg forklare. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.