Jump to content

Edit History

bjoris

bjoris

Har båten på Finn.no. Interessen er der, men på 13 dager har det vært tre skikkelig interessert og noen spm fra andre.

Tenker båtsalget kan bli påvirket, det kan fort bli stopp for manges bytteplaner om en er redd for å miste jobben eller bli permittert. Verden henger veldig sammen og vi ser hos oss allerede utfordringer med forsinkelser i asiatiske prosjekt som fort slår ut på oss i Norge også.

Siden jeg har pengene til ny båt klar stopper ikke dette bytte, men godt mulig jeg ikke hadde startet denne prosessen nå om den ikke var påbegynt før en så konturene av dette.

Det jeg ser og alltid har sett før er at nesten alle interesserte skal selge sin egen båt før de kan kjøpe og da stopper markedet fort opp om salg blir vanskelig, men vi får se. Jeg lever godt med båten vi har også så dette tar vi helt med ro, men jeg ser det er godt prutningsmon i den prisklassen vi skal opp i...

bjoris

bjoris

Har båten på Finn.no. Interessen er der, men på 13 dager har det vært tre skikkelig interessert og noen spm fra andre.

Tenker båtsalget kan bli påvirket, det kan fort bli stopp for manges bytteplaner om en er redd for å miste jobben eller bli permittert. Verden henger veldig sammen og vi ser hos oss allerede utfordringer med forsinkelser i asiatiske prosjekt som fort slår ut på oss i Norge også.

Siden jeg har pengene til ny båt klar stopper ikke dette bytte, men godt mulig jeg ikke hadde startet denne prosessen nå om den ikke var påbegynt før en så konturene av dette.

Det jeg ser og alltid har sett før er at nesten alle interesserte skal selge sin egen båt før de kan kjøpe og da stopper markedet fort opp om salg blir vanskelig, men vi får se. Jeg lever godt med båten vi har også så dette tar vi helt med ro, men jeg ser det er hodt prutningsmon i den prisklassen vi skal opp i...

• Create New...