Jump to content

Edit History

bjoris

bjoris

Det er naturlig å anta at prisene går ned, men første steg er at det stopper opp. Veldig mange må selge først og dynamikken forsvinner. Så kommer prisene ned på de båtene som må selges!

Men rentene blir veldig lave i motsetning til på 90 tallet og jeg tror mange heller vil prøve å ri stormen av heller enn å gå med store tap på båten... På 90 tallet var det helt umulig å beholde båten med 20% rente, men selvsagt kan det bli slik nå også at veldig mange mister jobben og når først panikken kommer så kan det blir store utslag...

Ser selv at all interesse forsvant som dugg for solen sist uken på min båt, folk kan jo ikke komme å se på den engang så klart det stopper opp. Jeg har innstilt meg på at båten ikke blir solgt og at vi derfor beholder den så ser vi om noe skjer før annonsen går ut. 

Mellomlegget står på bok, tenkte putte litt i Norwegian når kursen var 7:) Kunne nok blir noe annet en NB870 om jeg hadde gjort det, evt ingen båt, hehe 

bjoris

bjoris

Det er naturlig å anta at prisene går ned, men første steg er at det stopper opp. Veldig mange må selge først og dynamikken forsvinner. Så kommer prisene ned på de båten som må selges!

Men rentene blir veldig lave i motsetning til på 90 tallet og jeg tror mange heller vil prøve å ri stormen av heller enn å gå med store tap på båten... På 90 tallet var det helt umulig å beholde båten, men selvsagt kan det bli slik nå også at veldig mange mister jobben og når først panikken kommer så kan det blir store utslag...

Ser selv at all interesse forsvar som dugg for solen sist uken på min båt, folk kan jo ikke komme å se på den engang så klart det stopper opp. Jeg har innstilt meg på at båten ikke blir solgt og at vi derfor beholder den så ser vi om noe skjer noe før annonsen går ut. 

Mellomlegget står på bok, tenkte putte litt i Norwegian når kursen var 7:) Kunne nok blir noe annet en NB870 om jeg hadde gjort det, evt ingen båt, hehe 

bjoris

bjoris

Det er naturlig å anta at prisene går ned, men første steg er at det stopper opp. Veldig mange må selge først og dynamikken forsvinner. Så kommer prisene ned på de båten som må selges, rentene blir veldig lave og jeg tror mange heller vil prøve å ri stormen av heller enn å gå med store tap på båten...

Ser selv at all interesse forsvar som dugg for solen sist uken på min båt, folk kan jo ikke komme å se på den engang så klart det stopper opp. Jeg har innstilt meg på at båten ikke blir solgt og at vi derfor beholder den så ser vi om noe skjer noe før annonsen går ut. 

• Create New...