Jump to content

Edit History

Popeye70

Popeye70

Jeg ga opp båtmessa etterhvert som det ble flere og flere «kremmere» som solgte jacuzzi, hytter, biler og alt mulig rart, og færre og færre seilbåter (som er min interesse). Ett år fikk jeg tilbud om både tannbleking og øyeoperasjon, og da var det vel egentlig nok. Lurer på om det var på Telenor Arena...

Har ellers samme erfaring med messeselgere som @Eika. Det er alt for mange selgere som enten ikke er interessert i å selge, eller så vet de bedre enn meg hva jeg egentlig er på jakt etter. Det er en skikkelig turn-off for min del. Spør jeg om info og pris på Produkt A, så er det ikke Produkt B jeg er ute etter. Og står jeg som eneste kunde på en stand og og ser på et produkt så er det greit om de avbryter samtalen med selgeren på nabostanden og sjekker om jeg trenger hjelp. Jeg vil ikke ha en selger som henger over meg som en flue på fersk hestemøkk, men det er hyggelig om de anerkjenner at de har sett meg og inviterer meg til å stille spørsmål hvis jeg har noen.

Kunne egentlig tenkt meg å ta en tur for å se om det har blitt bedre, men det passet ikke i fjor, og i år ble det avlyst.

Popeye70

Popeye70

Jeg ga opp båtmessa etterhvert som det ble flere og flere «kremmere» som solgte jacuzzi, hytter, biler og alt mulig rart, og færre og færre seilbåter (som er min interesse). Ett år fikk jeg tilbud om både tannbleking og øyeoperasjon, og da var det vel egentlig nok. Lurer på om det var på Telenor Arena...

Har ellers samme erfaring med messeselgere som @Eika. Det er alt for mange selgere som enten ikke er interessert i å selge, eller så vet de bedre enn meg hva jeg egentlig er på jakt etter. Det er en skikkelig turn-off for min del. Spør jeg om info og pris på Produkt A, så er det ikke Produkt B jeg er ute etter. Og står jeg som eneste kunde på en stand og og ser på et produkt så er det greit om de avbryter samtalen med selgeren på nabostatene og sjekker om jeg trenger hjelp. Jeg vil ikke ha en selger som henger over meg som en flue på fersk hestemøkk, men det er hyggelig om de anerkjenner at de har sett meg og inviterer meg til å stille spørsmål hvis jeg har noen.

Kunne egentlig tenkt meg å ta en tur for å se om det har blitt bedre, men det passet ikke i fjor, og i år ble det avlyst.

Popeye70

Popeye70

Har ellers samme erfaring med messeselgere som @Eika. Det er alt for mange selgere som enten ikke er interessert i å selge, eller så vet de bedre enn meg hva jeg egentlig er på jakt etter. Det er en skikkelig turn-off for min den. Spør jeg om info og pris på Produkt A, så er det ikke Produkt B jeg er ute etter. Og står jeg som eneste kunde på en stand og og ser på et produkt så er det greit om de avbryter samtalen med selgeren på nabostatene og sjekker om jeg trenger hjelp. Jeg vil ikke ha en selger som henger over meg som en flue på fersk hestemøkk, men det er hyggelig om de anerkjenner at de har sett meg og inviterer meg til å stille spørsmål hvis jeg har noen.

Popeye70

Popeye70

• Create New...