Jump to content

Edit History

bjoris

bjoris

Tenker også at en jo kunne byttet motorene til èn D6 440 DPH, men sjekket litt pris på en slik sak, tenkte kanskje vi snakket om ca 500.000, men så gml D6 400 kostet 650.000!!! Sykt, jeg fant ikke pris på 440, men det er neppe aktuelt tenker jeg, men det finnes jo mye som ser bra ut brukt også...

Tenker også at den blå er det beste kjøpet, MerCruiser er og blir mindre anerkjent og her var det også mye stykkevis og delt ifht vedlikehold også!

Ja, det er en rå båt, skulle gjerne sett nærmere på dem, men nå tror jeg båtbytte blir satt på full stopp pga cornona...

bjoris

bjoris

Tenker også at en jo kunne byttet motorene til èn D6 440 DPH, men sjekket litt pris på en slik sak, tenkte kanskje vi snakket om ca 500.000, men så gml D6 400 kostet 650.000!!! Sykt

Tenker også at den blå er det beste kjøpet, MerCruiser er og blir mindre anerkjent og her var det også mye stykkevis og delt ifht vedlikehold også!

Ja, det er en rå båt, skulle gjerne sett nærmere på dem, men nå tror jeg båtbytte blir satt på full stopp pga cornona...

• Create New...