Jump to content

Edit History

Taskeladden

Taskeladden

2 hours ago, Cerberus said:

Ja dette blir spennende å følge resultatet av  :lol:

Hva mener du med 'biler du har inne'?  sa du ikkje at du er både trygdet og ufaglært. Biler inne hvor? 

I garasjen, der de fleste har biler. Lider du av noe siden du må spørre 2 ganger på 3 linjer?

Hvor mye av mitt privatliv mener du at du har rett til informasjon om? Er både trygdet og ufaglært ja, slik som jeg skrev. Hva vil du frem til?

Taskeladden

Taskeladden

1 hour ago, Cerberus said:

Hva mener du med 'biler du har inne'?  sa du ikkje at du er både trygdet og ufaglært. Biler inne hvor? 

I garasjen, der de fleste har biler. Lider du av noe siden du må spørre 2 ganger på 4 linjer?

Hvor mye av mitt privatliv mener du at du har rett til informasjon om? Er både trygdet og ufaglært ja, slik som jeg skrev, og du klarte og tyde. Plager det deg? Må man ha jobb og  5 fagbrev for å svare her?

Taskeladden

Taskeladden

I garasjen, der de fleste har biler. 

Hvor mye av mitt privatliv mener du at du har rett til informasjon om? Er både trygdet og ufaglært ja, slik som jeg skrev, og du klarte og tyde. Plager det deg? Må man ha jobb og  5 fagbrev for å svare her?

Taskeladden

Taskeladden

I garasjen, der de fleste har biler. Hvor mye av mitt privatliv mener du at du har rett til informasjon om? Er både trygdet og ufaglært ja, slik som jeg skrev. Må man ha jobb og fagbrev for å svare her? 

• Create New...