Jump to content

Edit History

PolarLi

PolarLi

Fattern hadde en 10 hk Honda fra 1982. Motoren ble brukt året rundt, og gikk med samme registereim i 17 år. Det var heller ikke stramming på disse reimene. Da ble motoren pensjonert pga tæring i eksosen. Motor sto så lagret i 12 år før jeg fikk sveiset eksosen. Byttet da registerreim etter 29 år for sikkerhets skyld selv om den fortsatt så like fin ut som den nye reima. Vet ikke hva Honda hadde i gummien på 80 tallet, men det var neppe godkjent i California :giggle:

PolarLi

PolarLi

Fattern hadde en 10 hk Honda fra 1982. Motoren ble brukt året rundt, og gikk med samme registereim i 17 år. Det var heller ikke stramming på disse reimene. Da ble motoren pensjonert pga tæring i eksosen. Motor sto så lagret i 12 år før jeg fikk sveiset eksosen. Byttet da registerreim for sikkerhets skyld selv om den fortsatt så like fin ut som den nye reima. Vet ikke hva Honda hadde i gummien på 80 tallet, men det var neppe godkjent i California :giggle:

PolarLi

PolarLi

Fattern hadde en 10 hk Honda fra 1982. Motoren ble brukt året rundt, og gikk med samme registereim 17 år. Det var heller ikke stramming på disse reimene. Da ble motoren pensjonert pga tæring i eksosen. Motor sto så lagret i 12 år før jeg fikk sveiset eksosen. Byttet da registerreim for sikkerhets skyld selv om den fortsatt så like fin ut som den nye reima. Vet ikke hva Honda hadde i gummien på 80 tallet, men det var neppe godkjent i California :giggle:



×
×
  • Create New...