Jump to content

PTR700R, se bilde, noen som har prøvd denne ankervinsjen ?

Guest Balder..

Recommended Posts

Guest Balder..

Synes denne ser veldig kjekk ut da den er fleksibel mtp montering, noen som har erfaring med den ? prisen tilsier kvalitet da jeg ser den koster omtrent det samme også i utlandet, det er altså ikke bare stort påslag etter att den kom inn i norge :)

Vil nå ha ankervinsj på båten bla for oppankring ifbm agnfiske, ønsker noe som er enkelt å montere uten att jeg trenger å utføre store inngrep på båten.

20200314_175324.jpg

Guest Balder..

Man må jo lure...den ene her koster 190us$, mens den andre koster over 17000kr (+att bryter å kontrollpanel er ekstrautstyr, det koster 5000kr:confused:)

Begge modeller er veldig like i prestanda, motor, lik oppbygging, funksjoner mm.

Den billige finner jeg veldig mye god omtale på fra brukere mens den dyre er ikke eksisterende bortsett fra de få annonsene jeg klarer å finne, iflg reklamen er den dyre produsert av "ett ungt å dynamisk firma":crazy::crazy:

20200314_175324.jpg

20200314_214847.jpg

Redigert av Balder.. (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...