Guest Balder.. Startet 14.Mars.2020 Link til dette innlegget Startet 14.Mars.2020 Synes denne ser veldig kjekk ut da den er fleksibel mtp montering, noen som har erfaring med den ? prisen tilsier kvalitet da jeg ser den koster omtrent det samme også i utlandet, det er altså ikke bare stort påslag etter att den kom inn i norge :) Vil nå ha ankervinsj på båten bla for oppankring ifbm agnfiske, ønsker noe som er enkelt å montere uten att jeg trenger å utføre store inngrep på båten. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 14.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2020 sett like til par 3 tusen, men får ka du betaler for Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Guest Balder.. Svart 14.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2020 Ja jeg kjøpte en veldig lignende for noen år siden til ett par tusen, den var bortimot ubrukbar, 90% av den var av plast + elendig skrøpelig konstruksjon. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 14.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2020 Det var en feit pris for en vinsj på kun 250W. Jeg hadde stått over. Hvis det kun er for ile ved fiske hadde jeg heller satset på en teinehaler. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Balder.. Svart 14.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2020 (redigert) Man må jo lure...den ene her koster 190us$, mens den andre koster over 17000kr (+att bryter å kontrollpanel er ekstrautstyr, det koster 5000kr) Begge modeller er veldig like i prestanda, motor, lik oppbygging, funksjoner mm. Den billige finner jeg veldig mye god omtale på fra brukere mens den dyre er ikke eksisterende bortsett fra de få annonsene jeg klarer å finne, iflg reklamen er den dyre produsert av "ett ungt å dynamisk firma" Redigert 14.Mars.2020 av Balder.. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.