Jump to content

Edit History

Honduras

Honduras

Kjøp deg en 100mm skumfordriver type West eller tilsvarende slik at du får gått over med den umiddelbart etter at du har rullet ut lakken. Så lenge du ikke sprøyter er min erfaring at man får best resultat med en skumfordriver. Du går med rulla i ene handa og fordriveren i den andre. ikke forsøk å rulle ut 2 kvadrat og deretter fordriver. Du fordriver først 90 grader på lengderetningen, deretter i lengderetningen. Fjerner effektivt alle luftbobler og glatter ut nuppene etter rullen.

Siden du bruker 2K skal du være litt nøye med om skumfordriveren tåler lakken. Min erfaring med Epifanes 2K og West skumfordriver har vært bra.

Honduras

Honduras

Kjøp deg en 100mm skumfordriver type West eller tilsvarende slik at du får gått over med den umiddelbart etter at du har rullet ut lakken. Så lenge du ikke sprøyter er min erfaring at man får best resultat med en skumfordriver. Du går med rulla i ene handa og fordriveren i den andre. ikke forsøk å rulle ut 2 kvadrat og deretter fordriver. Du fordriver først 90 grader på lengderetningen, deretter i lengderetningen.

Siden du bruker 2K skal du være litt nøye med om skumfordriveren tåler lakken. Min erfaring med Epifanes 2K og West skumfordriver har vært bra.

Honduras

Honduras

Kjøp deg en 100mm skumfordriver type West eller tilsvarende slik at du får gått over med den umiddelbart etter at du har rullet ut lakken. Så lenge du ikke sprøyter er min erfaring at man får best resultat med en skumfordriver. Du går med rulla i ene handa og fordriveren i den andre. ikke forsøk å rulle ut 2 kvadrat og deretter fordriver. Siden du bruker 2K skal du være litt nøye med om skumfordriveren tåler lakken. Min erfaring med Epifanes 2K og West skumfordriver har vært bra.

Honduras

Honduras

Kjøp deg en 100mm skumfordriver type West eller tilsvarende slik at du får gått over med den umiddelbart etter at du har rullet ut lakken. Så lenge du ikke sprøyter er min erfaring at man får best resultat med en skumfordriver. Siden du bruker 2K skal du være litt nøye med om skumfordriveren tåler lakken. Min erfaring med Epifanes 2K og West skumfordriver har vært bra.

Honduras

Honduras

Kjøp deg en 100mm skumfordriver type West eller tilsvarende slik at du får gått over med den umiddelbart etter at du har strøket ut lakken. Så lenge du ikke sprøyter er min erfaring at man får best resultat med en skumfordriver. Siden du bruker 2K skal du være litt nøye med om skumfordriveren tåler lakken. Min erfaring med Epifanes 2K og West skumfordriver har vært bra.

• Create New...