flogen
Fokuset har for tiden gått over på oppussing av leilighet, men det skjer likevel en del på "bakrommet".
I lengre tid har jeg irritert meg over prisene på rustfrie A4 skruer med torx fra maritime butikker. I tillegg er utvalget svært labert. Würth er alternativet, men det er dyrt og vanskelig å handle som privatperson.
Har også sett etter pynteskiver til interiøret da jeg har sansen for de som er i rustfritt stål, men det har enten vært vanskelig å oppdrive, eller dyrt. Eksempelvis, boatlab som skal ha 59kr(!) for 10stk M4.
Snublet over https://www.schraubenhandel24.de/ og tok en liten sjangs. Kan ikke tysk, men google translate gjorde jobben for meg. Fikk her tak i 200stk M4 pynteskiver til den nette sum av 21€. Trenger jeg 200stk? Nei. Men til prisen så er det uten tvil verdt det.
Kjøpte også messingskruer som var montert originalt på lanternene jeg skal montere. Fant ikke riktig størrelse i Norge så endte opp med 200stk herfra. (Hvis noen trenger, så si ifra )
Litt usikker på om jeg liker messingskruer til lanternene, eller om jeg skal gå for rustfrie torx, men liker litt tradisjon.
Alt i alt, svært fornøyd med innkjøpet og anbefaler dette videre hvis noen andre skulle være like pirkete som undertegnede. Har nå allerede påbegynt en ny ordre med diverse plateskruer i A4 torx for resten av båten.