flogen
Admiral skrev On 23.1.2022 at 19.13:Herlig innsats! El i sjekte er fremtiden. Artig at du finner din egen vei.
Driver og pusser opp en 22 selv, men har lagt listen «noe lavere»!
Ser du holder på med dørk. Si fra om du trenger mal, har proff mal liggende (og gammel stygg dørk!). Har også komplett ny (ikke enda montert) og gammel innredning om du trenge noe å kopiere. Har «solgt» mesteparten av innredningen til en som trengte den, men har noen deler igjen - og begge liggende en stund i hvert fall.
Takk for det du, @Admiral! Jeg har en tendens til å gå litt overkill så da tar ting gjerne litt vel mye tid og krefter. Men så lenge jeg koser meg så er det greit at det tar litt tid. Selv om det har vært litt sårt under varme sommerdager i år.
Ettersom jeg har gått for en annen layout enn originalen så er det lite av det originale interiøret som vil passe, både dørk og interiør. Men takk for tilbudet! Setter stor pris på det.
SøndreSvaberg skrev On 28.5.2022 at 22.37:Hvordan går det med fremdriften? Venter i spenning... Med et klart hint om hva jeg ser frem til!
Båten er jo sykt lekker!!
Hyggelig å høre @SøndreSvaberg!
Jeg måtte dessverre sette prosjektet på vent som følge av renovering av en leilighet. Det som skulle bli en liten oppussing, endte opp med tilpassede møbler, interiør, mikrosement osvosvosv. Ble derfor litt mange prosjekter på én gang her. (Nå forstår jeg også hvorfor man aldri bo i et oppussingsprosjekt...)
Men selv om det har vært lite aktivitet her, har det vært mye planlegging, 3D-modellering og prepping av materialer, blant annet høvling og avretting av et lass med mahogny.
Regner med å oppdatere prosjekttråden nærmere i høst når jeg for satt av tid. Gleder meg forøvrig veldig til å fortsette her!