Guest Startet 15.Mars.2020 Link til dette innlegget Startet 15.Mars.2020 Jeg skal lakkere den ene båten nå (har vært lakkert tidligere, så gelcoat er uaktuelt) Da er jeg litt i tvil om åssen lakk jeg skal velge da. Kan man blande candy effekter (metalikk/flake/perlemor) inn i polyuretan? Kan man legge polyuretan like tynt som vanlig billakk? Er det så mye mer holdbart ? Vil rød falme like fort ? Er det anbefalt med klarlakk over polyuretanlakk også ? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 15.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2020 Polyuretanlakk går vel også under kategorien "lastebillakk", i alle fall lokalt hos de hos Santec. Altså en litt grovere billakk enn den man ønsker for showfinish. Regner med de kan blande til både metallic og andre varianter, men regner med da i en annen prisklasse enn Biltema Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 15.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2020 Okey, da har vi jo brukt det på båter i mange år allerede da Får jo kjøpt lakkeffekter på eBay svært billigt, tilsetter noen gram med blingbling pulver i lakken, simsalabim så er det candylakk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.