storken28 Startet 15.Mars.2020 Link til dette innlegget Startet 15.Mars.2020 Hva er best å bruk til tettning mellom skrog og kjøl pa ein polyesterskro /stål kjøl? Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 15.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2020 Robåt? Snekke? Seilbåt? Lekebåt? Redningsbåt? Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
alf-inge Svart 15.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2020 Det ser ut til at trådstarter har en Alo 28, som er en tradisjonell seilbåt med stålkjøl. Som tetning mellom skrog og kjøl på en slik båt er Sikaflex 291i ofte anbefalt. Sitér dette innlegget Link to post
storken28 Svart 15.Mars.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2020 Takk for svar.dette er det jeg ha hørt før men det er sikkert mange meninger. Jeg dropet kjølen i 2004 men husker ikke hva jeg brukt denne gangen.Jeg mistenker lekasje mellom kjøl/skrog,sannsynligvis gjennom kjølboltene.Husker det var ein jævlig jobb ennå jeg hadde fulltilgang på lofte utstyr.måtte bruke eik kjiler til å få det laus. Jeg grua meg for den! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.