Jump to content

Edit History

Lazyjack

Lazyjack

Phoebe skrev 21 minutter siden:

Synes bare det er pussig at du får alarm som skal skyldes vv-bereder. Jeg kjenner mange med D2 i forskjellige versjoner og alle har vv-bereder på kjølesløyfe uten at alarmen går. Er du sikker på at varmeveksler og kjøling ellers er ok?

Hva med å kjøre Systemrens i kjølekretsen noen turer før du kjører med rent ferskvann og så ny kjølevæske, ... og så la saltvannssiden stå med 25% Systemrens et par uker mellom et par turer?

Jeg kan bare ikke forstå at du skal få alarm bare på grunn av bereder dersom resten er i orden. 

Saltvannsiden av varmeveksler er staket og rengjort og eksosbend er skiftet i vinter. Ny impeller og mengden vann ut av eksos virker normal. Frostvæsken er klar og fin.

Lazyjack

Lazyjack

Phoebe skrev 21 minutter siden:

Synes bare det er pussig at du får alarm som skal skyldes vv-bereder. Jeg kjenner mange med D2 i forskjellige versjoner og alle har vv-bereder på kjølesløyfe uten at alarmen går. Er du sikker på at varmeveksler og kjøling ellers er ok?

Hva med å kjøre Systemrens i kjølekretsen noen turer før du kjører med rent ferskvann og så ny kjølevæske, ... og så la saltvannssiden stå med 25% Systemrens et par uker mellom et par turer?

Jeg kan bare ikke forstå at du skal få alarm bare på grunn av bereder dersom resten er i orden. 

Saltvannsiden av armeveksler er staket og rengjort og eksosbend er skiftet i vinter. Ny impeller og mengden vann ut av eksos virker normal. Frostvæsken er klar og fin.

Lazyjack

Lazyjack

Phoebe skrev 17 minutter siden:

Varmeveksler er rengjort og eksosbend er skiftet i vinter. Ny impeller og mengden vann ut av eksos virker normal. Frostvæsken er klar og fin.

• Create New...