morpho79 Svart 20.Mars.2020 Del på Facebook Svart 20.Mars.2020 Personlig er jeg ikke så glad i fireline, men det er vel å banne i kirka. Den er stiv og rar og legger seg ikke så fint på den type sneller vi snakker om her, synes jeg. Vanskeligere å knyte, og jeg synes det virker som om den tåler mindre mekanisk slitasje fra stein og tenner enn andre, men det er sannsynligvis bare innbilning. Ang knuter så finnes det skjøte knuter mellom multi og fortom hvor du kan dra fortommen inn på snella. En fordel. Sitér dette innlegget Link to post
Barbaria Svart 20.Mars.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mars.2020 Takk for tips alle sammen. Noen ganger får man tips og råd som ligger milevis over egen kunnskap og budsjett, men man får en følelse av at det kommer til å være gode råd når den tiden kommer. Takk Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
Mouche Svart 21.Mars.2020 Del på Facebook Svart 21.Mars.2020 pacuare skrev On 18.3.2020 at 20.33: Tror all fiske jeg har vært med på i varmt vann har kroken vært i overflaten. Høy fart. Tror det er godt fiske i 15 knop, men da blåser det så mye at fiskeutstyret er tatt inn. I vår botid i Florida var vi ofte ute med en ganske proff fisker og da hadde vi alltid (også) et snøre/vaier etter båten som gikk dypt for å få tunfisk eller tilsvarende typer fisk. Å sitte på flybridgen og kunne se at det kommer en fisk i overflaten i stor fart for å ta agnet man har ute på en av fire snører er en helt unik opplevelse! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Guest Svart 21.Mars.2020 Del på Facebook Svart 21.Mars.2020 (redigert) Barbaria skrev for 8 timer siden: Takk for tips alle sammen. Noen ganger får man tips og råd som ligger milevis over egen kunnskap og budsjett, men man får en følelse av at det kommer til å være gode råd når den tiden kommer. Takk Godt man får brukt utdannelsen sin til noe :) har faktisk 3år på den skolen her, så blir litt over gjennomsnittlig engasjert når det blir snakk om fiske. https://web.trondelagfylke.no/grong-videregaende-skole/utdanningsprogrammer/studieforberedende-utdanningsprogram/sportsfiskelandslinja/ Redigert 21.Mars.2020 av Guest (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.