Jump to content

Edit History

tobixen

tobixen

Typo

1 hour ago, Geir Kåre S said:

Ville sjekket om det ikke lekker vann noe sted.... men dere har kanskje bare brukt mye rett og slett. 

Det er ikke like greit å estimere forbruk vinterstid som sommerstid. I tillegg har vi vel vasket fingre mer enn normalt. Har vært såpass med utfordringer med saltvannsinntakene at jeg har gått over til å bruke ferskvann til å spyle doene.

Lekker det før vannpumpen blir det vått i kjølgrisen, det er tørt der nå. Lekker det etter vannpumpen, så høres det. Jeg pleier normalt å skru av vannpumpen dersom jeg forlater båten for mer enn 12 timer. 

tobixen

tobixen

1 hour ago, Geir Kåre S said:

Ville sjekket om det ikke lekker vann noe sted.... men dere har kanskje bare brukt mye rett og slett. 

Det er ikke like greit å estimere forbruk vinterstid som sommerstid. I tillegg har vi vel vasket fingre mer enn normalt. Har vært såpass med utfordringer med saltvannsinntakene at jeg har gått over til å bruke ferskvann til å spyle dørene.

Lekker det før vannpumpen blir det vått i kjølgrisen, det er tørt der nå. Lekker det etter vannpumpen, så høres det. Jeg pleier normalt å skru av vannpumpen dersom jeg forlater båten for mer enn 12 timer. 

• Create New...