Ttor Startet 18.Mars.2020 Link til dette innlegget Startet 18.Mars.2020 Tidligere var det Faannessen som var forhandler for dette produktet i Bergen. Er det noen som vet om noen andre i Bergen som selger Höveling teak sealer? Faanenssen gikk jo inn til regjeringen dessverre. Hørte rykter om at Båthuset hadde, men de forstod ikke hva jeg snakket om da jeg ringte. Sitér dette innlegget Link to post
Trond123 Svart 18.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2020 Bergen Maritim selger vel fremdeles. Men mener det er et alternativt produktnavn (Golden teak, tror jeg det heter). Sitér dette innlegget Link to post
Ttor Svart 18.Mars.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2020 1 hour ago, Trond123 said: Bergen Maritim selger vel fremdeles. Men mener det er et alternativt produktnavn (Golden teak, tror jeg det heter). Takker. Ble langtur til Skaganeset. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.