Mr_TJ Startet 21.Mars.2020 Del på Facebook Startet 21.Mars.2020 Båten leveres med innfelte høyttalere i hylla på baksiden av sofa ryggen på begge sider (se bildet). Det er slisset åpning i overkant, men ingen direkte tilgang til høyttalerne. Det ser ut til at eneste måten å komme til disse høyttalerne er å fjerne silikon og hele plata. Det er i så fall relativt omfattende. Noen som kan bekrefte at det er eneste måten å gjøre det på, eller kjenner til andre muligheter? Sitér dette innlegget Link to post
Mr_TJ Svart 8.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.August.2020 Denne kan jeg nå svare på selv, i tilfelle noen andre skulle lure en gang. Man kommer til høytalerne via stuverommene. Det er trangt og krøkkete, men det er åpent på baksiden og opp. Sitér dette innlegget Link to post
Sttrons Svart 8.August.2020 Del på Facebook Svart 8.August.2020 Har stusset på dette selv. Jeg har en 29 sport 13 modell, og der ser det ut til at jeg kan skru av en plate bak ryggputen for å komme til. Når du først har vært der nede, åssen type høyttalere er det som sitter der? Dimensjon? Mvh Sitér dette innlegget Link to post
Mr_TJ Svart 8.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.August.2020 Jeg aner ikke, har foreløpig ikke gjort noe med det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.