Jump to content

Edit History

Familiesnekke

Familiesnekke

@arnearmoa; hehe; her tror jeg ikke at jeg har lyst til å prøve og feile på denne jobben; ønsker meg veldig rett kompetanse her... Men takk for gode tips:)

@Morten1989; det er jo sikkert et veldig godt poeng. Jeg tenkte kanskje at man før og under demontering av akselflensen kunne se/merke om det var noen spenninger eller slitasje som ikke skulle være der. 

Familiesnekke

Familiesnekke

@arnearmoa; hehe; her tror jeg ikke at jeg har lyst til å prøve og feile på denne jobben; ønsker meg veldig rett kompetanse her... Men takk for gode tips:)

@Morten1989; det er jo sikkert et veldig godt poeng. Jeg tenkte kanskje at man før og under demontering av akselflensen kunne se/merke om det var noen spenninger som ikke skulle være der. 

Familiesnekke

Familiesnekke

@arnearmoa; hehe; her tror jeg ikke at jeg har lyst til å prøve og feile på denne jobben; ønsker meg veldig rett kompetanse her...

@Morten1989; det er jo sikkert et veldig godt poeng. Jeg tenkte kanskje at man før og under demontering av akselflensen kunne se/merke om det var noen spenninger som ikke skulle være der. 

• Create New...