Martin.arno Startet 24.Mars.2020 Del på Facebook Startet 24.Mars.2020 Hei. Meg og noen kompiser har skaffet oss en Nidelv 24 og satt inn motor og har valgt å rive hele utendørsinnredningen grunnet mye råttent treverk. Så har vi satt opp benker med 2x2 og platet igjen med vanlige forskalinglemmer, (15mm). Og lurte bare på hvilke alternativer vi har når det kommer til å gjøre dette fint utenom å beise og olje, på toppen skal vi ha puter, men veggen på undersiden må vi finne på noe lurt, går det ann å sparkle dette og male, eller vill dette funke dårlig? Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 24.Mars.2020 Del på Facebook Svart 24.Mars.2020 Jeg har brukt korthåret glassfibersparkel i fra Biltema. Lett å pusse ned og sitter som fy. Men treverket må være tørt. Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 24.Mars.2020 Del på Facebook Svart 24.Mars.2020 Skal du beise forskalingsplater? Sitér dette innlegget Link to post
Martin.arno Svart 24.Mars.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mars.2020 Torsen67 skrev 23 minutter siden: Jeg har brukt korthåret glassfibersparkel i fra Biltema. Lett å pusse ned og sitter som fy. Men treverket må være tørt. Må du blande den sparkelen med noe eller er det bare å hive på? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 24.Mars.2020 Del på Facebook Svart 24.Mars.2020 Martin.arno skrev 6 minutter siden: Må du blande den sparkelen med noe eller er det bare å hive på? Å hive det på funker dårlig. Blir bare klumper av sånt Jeg ville ha brukt en 2k polyestersparkel (type stålplast) og deretter for eksempel emaljelakk. Det burde holde. Det mest utsatte er snittflatene på platene, disse bør behandles ekstra godt. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Martin.arno Svart 24.Mars.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mars.2020 Cerberus skrev 38 minutter siden: Skal du beise forskalingsplater? Helst ikke Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.