Reisatjukk Startet 24.Mars.2020 Link til dette innlegget Startet 24.Mars.2020 Har vært å kjøpt meg brukt båt. den har nor relativt stygge sår i gelcoat etter strammern til jekkestropp. Ikke tenkt på å legge ei fille eller noe imellom så gnagd inn. gjentatte ganger.... Åssen er grei måte å fikse på? slipe vekk alt gammelt bunnstoff og primer, ned til plast også sparkle med gelcoatfiller og slipe før primer og bunnstoff? eller gjør eg no annet og bedre? båt står på henger når ikke i bruk så er nok ikke vært vanninntrenging å snakke om Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 24.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2020 seasea.no har gelcoat - bare slip og rens med rødsprit i sårene. Miks gelcoat og smør på. Slip - ferdig. Du må finne fargen/fargekode på gelcoat, men det er mulig å finne fra båtprodusenten. Sitér dette innlegget Link to post
Reisatjukk Svart 24.Mars.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2020 Alt-i-èn også male over? farge betyr niks da det dekkes av bunnstoff topp tips, ska inn å lete ikveld på seasea Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 24.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2020 siden det skal dekkes av byunnstoff så kan du også bruke marine epoxy sparkel , feks: Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Reisatjukk Svart 24.Mars.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2020 Topp:). Uansett pusse vekk all maling først bare? treng eg primer før stoff selv på et pittelite område? 5*10 cm eller deromkring Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 24.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2020 Skader ikke med primer om du er helt nede på glassfiber. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.