Rookie_332 Startet 24.Mars.2020 Link til dette innlegget Startet 24.Mars.2020 Har kjøpt meg kokekaffe kanne til større mengde kaffe eller utaskjers men flere av dere anbefalte også Kapsel maskin til evt 1-2 kopper hvis en skulle ha det raskt og ligger med strøm ;-) og jeg lurer på hvilken anbefaling dere har der ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Steihy Svart 24.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2020 Dolce Gusto. Billig maskin. God kaffe. Nesten dobbelt så store kapsler som Nespresso, altså halvparten så dyr kaffe. Kapsler tilgjengelig overalt. Jeg har tre maskiner - hjemme, på hytta og i båten. Og så har jeg den Nespressomaskinen jeg kjøpte først, den står nesten ubrukt i kjelleren. Om du, på tross av denne dyptpløyende, analytiske feinschmeckeranbefalingen likevel vil gå for Nespresso - og heller vil bestille kaffe på nettet eller oppsøke Nespresso boutiqes for å handle dobbelt så dyr kaffe - så skal du få den gratis. ?? Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
-Luna- Svart 24.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2020 Bruker Nespresso. Liten og hendig. Kapsler kjøpes på Rema. Sitér dette innlegget Joda 24 T m/49Hk P4.108 Åpen båt m/15Hk Yamarin 5150BR 80Hk Yamaha Nimbus 3000 VP TAMD41P 192Hk Skorgenes Sonic 375 Link to post
Rookie_332 Svart 24.Mars.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2020 Steihy skrev 2 minutter siden: Dolce Gusto. Billig maskin. God kaffe. Nesten dobbelt så store kapsler som Nespresso, altså halvparten så dyr kaffe. Kapsler tilgjengelig overalt. Jeg har tre maskiner - hjemme, på hytta og i båten. Og så har jeg den Nespressomaskinen jeg kjøpte først, den står nesten ubrukt i kjelleren. Om du, på tross av denne dyptpløyende, analytiske feinschmeckeranbefalingen likevel vil gå for Nespresso - og heller vil bestille kaffe på nettet eller oppsøke Nespresso boutiqes for å handle dobbelt så dyr kaffe - så skal du få den gratis. ?? he he høres ut som "Dolce Gusto. Billig maskin. God kaffe" er min bane takk ;-) Får du kjøpt kapsler på Rema/kiwi etc på denne? Er det også mulig å kjøre den på converter evt tar den mye strøm ? Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 24.Mars.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2020 -Luna- skrev 2 minutter siden: Bruker Nespresso. Liten og hendig. Kapsler kjøpes på Rema. ok hmmm Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 24.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2020 (redigert) Vil anbefale en smaks test mellom dolce gusto og nespresso hvis du har mulighet.. Har hatt begge to selv og er ikkje i tvil om hvilken som er best kapsler til nespresso selges da også i matbutikker Redigert 24.Mars.2020 av Furu (see edit history) Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Trophy Svart 25.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2020 Vi har brukt Senseo maskin med kaffeputer (filterputer) noen år. Sunnest med filter Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Ms Fortuna Svart 25.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2020 Har hatt Tassimo kapsler i båten de siste årene og er fornøyd med det systemet. Fåes kjøpt i alle dagligvarebutikker. Kapsler av plast og ikke metall. Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 25.Mars.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2020 https://www.power.no/kjoekkenutstyr/kaffe-og-te/kapselmaskin/dolce-gusto-edg210b-piccolo-kapselmaskin/p-1031504/ Ble denne og handlet div kapsler hjem å prøve ? Sitér dette innlegget Link to post
Andor Svart 25.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2020 Rookie_332 skrev 3 minutter siden: https://www.power.no/kjoekkenutstyr/kaffe-og-te/kapselmaskin/dolce-gusto-edg210b-piccolo-kapselmaskin/p-1031504/ Ble denne og handlet div kapsler hjem å prøve ? har hatt denne dritten selv, bytta 3 maskiner på 1 år, så her vart det Tassimo, og mye mere kaffe og bedre utvalg :-) Sitér dette innlegget Link to post
jerognal Svart 25.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2020 All kapsel-kaffe smaker dritt. (ja har smakt de fleste).... Gå for kokekaffe. Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 25.Mars.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2020 He he har kokekaffe men tenkte alternativ B ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.