Coronet Startet 24.Mars.2020 Link til dette innlegget Startet 24.Mars.2020 Jeg har en boks med grunning/primer (ikke 2 komponent) som har stått uåpnet i mange år. Som gjerrigknark og miljøbevisst ønsker jeg selvsagt å bruke denne, men er det noen som vet om grunningen forringes over tid? Et annet spørsmål er tips for vasking / rengjøring av bunnen før påføring av primer. Takknemlig for gode innspill. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 24.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2020 Coronet skrev 3 minutter siden: Jeg har en boks med grunning/primer (ikke 2 komponent) som har stått uåpnet i mange år. Som gjerrigknark og miljøbevisst ønsker jeg selvsagt å bruke denne, men er det noen som vet om grunningen forringes over tid? Et annet spørsmål er tips for vasking / rengjøring av bunnen før påføring av primer. Takknemlig for gode innspill. Denne kan brukes bare du kan røre den greit ut, var svaret jeg fikk hos Jotun for noen år tilbake. Har selv brukt Jotun Vinyl primer ( en-komp) til flekking, forhøyet vannlinja noe, osv. i mange år. Så lenge boksen er tett , u-åpnet eller åpnet m/ tett lokk igjen så går dette greit. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.