Bersaas Startet 25.Mars.2020 Link til dette innlegget Startet 25.Mars.2020 (redigert) Har en Draco 2100 SC 1985 mod, med Mercruiser 170hk innenbords motor og ett Alpha one gen 1 Drev. Lurte på om noen har erfaringer me denne type båt med med samme motor og drev? Drevet mitt må skiftes og jeg lurer også på dette med utveksling fra gammelt til et nytt brukt? Må det stemme 100% eller hvor mye har det egentlig å si? Håper noen kan komme me noe info før jeg går til innkjøp til et nytt, så jeg kan få nyte båtsesongen på sjøen sammen med alle dere andre båtglade her inne ????? Redigert 25.Mars.2020 av Bersaas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 25.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2020 Hvis utveksling ikke stemmer 100% må du bytte propell også, jeg ville vel kjøp likt eller noe i nærheten av det gamle. Winrace eller feks Norsk motorkompani kan evt hjelpe deg å regne ut propellstr. Kjenner ikke Alpha veldig godt, men på Bravo 3, skiller det ca 200 omd pr propellstr (Pluss at de har halve str på propellene også), så det er jo mulig å regne ut dette selv, om du vet gammel og ny utveksling på drev. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.