Jump to content

Edit History

Code0

Code0

Vann uten forurensninger brytes ikke ned / blir ikke farlig.. en liter vann fra Maridalsvannet (Oslo) kan ha ligget der i hundre år uten at det skjer noe. Er det mat for bakterier i vannet kan det gå galt... Fant en mus i vannbøtta på hytta, luktet ikke bra. den andre bøtta med vann var like fin etter 6 mnd...

Jeg fyller vann gjennom sommeren, tømmer på høsten. Stikker ikke møkkete slanger ned i hullet... jo lengerr unna Norge, jo mer bevisst må du være, hva vet du om kvaliteten du fyller på tanken...Mesteparten av vannet går til matlaging (kokes) oppvaSk og kroppsvask, så kan du jo være bevisst om du drikker rett fra krana, eller kjøper vann for drikke... søk på ‘drikkevann’ i forumet, så får du plenty lesestoff...

Code0

Code0

Vann uten forurensninger brytes ikke ned / blir ikke farlig.. en liter vann fra Maridalsvannet (Oslo) kan ha ligget der i hundre år uten at det skjer noe. Er det mat for bakterier i vannet kan det gå galt... Fant en mus i vannbøtta på hytta, luktet ikke bra. den andre bøtta med vann var like fin etter 6 mnd...

Jeg fyller vann gjennom sommeren, tømmer på høsten. Stikker ikke møkkete slanger ned i hullet... jo lengerr unna Norge, jo mer bevisst må du være, hva vet du om kvaliteten du fyller på tanken...Mesteparten av vannet går til matlaging (kokes) oppvaSk og kroppsvask, så kan du jo være bevisst om du drikker rett fra krana, eller kjøper vann for drikke...

Code0

Code0

Jeg fyller vann gjennom sommeren, tømmer på høsten. Stikker ikke møkkete slanger ned i hullet... jo lengerr unna Norge, jo mer bevisst må du være, hva vet du om kvaliteten du fyller på tanken...

Code0

Code0

• Create New...