Jump to content

Filter før du fyller på diesel

Rookie_332

Recommended Posts

Jeg bruker ikke den nå lengre da den dieselen jeg fyller har vært veldig bra. Hadde jeg vært i tvil så hadde jeg tatt den frem igjen. Det som nevnes med hastighet er jeg også kjent med. Jeg fant en løsning ved å fylle inn fra siden av filteret så dieselen snurrer i filteret ala når en tapper vann ut av badekaret. Da trekker det unna relativt fort. Lykke til.

Linea skrev 16 minutter siden:

Jeg bruker ikke den nå lengre da den dieselen jeg fyller har vært veldig bra. Hadde jeg vært i tvil så hadde jeg tatt den frem igjen. Det som nevnes med hastighet er jeg også kjent med. Jeg fant en løsning ved å fylle inn fra siden av filteret så dieselen snurrer i filteret ala når en tapper vann ut av badekaret. Da trekker det unna relativt fort. Lykke til.

?

Jeg har hatt Mc Funnel i over 5 år og er veldig fornøyd, selv om det blir litt start/stopp når jeg fyller pga begrenset hastighet. Jeg har en snekke så det er ikke veldig mange liter jeg fyller hver sommer. Filteret er forresten litt finere enn 74 mikrometer,som Maritim hevder. Jeg var i kontakt med produsenten i 2016, og da oppga de at filteret filtrerte vekk partikler over 50 mikrometer. Jeg har også brukt denne trakten til å rense en dieseltank for vann og urenheter, men da må den naturligvis stadig skylles så det kan ta litt tid. Skyller under en vannstråle og tørker den før neste runde. 

Redigert av Pedaltom (see edit history)
Pedaltom skrev 1 minutt siden:

Jeg har hatt Mc Funnel i over 5 år og er veldig fornøyd, selv om det blir litt start/stopp når jeg fyller pga begrenset hastighet. Jeg har en snekke så det er ikke veldig mange liter jeg fyller hver sommer. Filteret er forresten litt finere enn 74 mikrometer. Jeg var i kontakt med produsenten i 2016, og da oppga de at filteret filtrerte vekk partikler over 50 mikrometer. Jeg har også brukt denne trakten til å rense en dieseltank for vann og urenheter, men da må den naturligvis stadig skylles så det kan ta litt tid. Skyller under en vannstråle og tørker den før neste runde. 

Super blir å kjøpe men en slik ??

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...