Bersaas Startet 27.Mars.2020 Link til dette innlegget Startet 27.Mars.2020 Noen som har erfaring med Mercruiser Alpha drev? Og som vet om disse passer om hverandre? F.eks i mitt tilfelle så har mitt drev (Alpha one gen1) på Dracoen min kondemnert og jeg har fått tilbud om et billig og velfungerende Alpha one gen 2 Drev. Så før jeg kjøper dette og går i gang med montering så hadde det vært greit å vite om dette passer i sammen? Utveklingenber relativ lik, på gen1 er 1,65 og gen2 er 1,62 om jeg husker rett nå i farten. Håper virkelig noen har vært borti dette problemet selv og kan dele noen erfaringer og hva som evt må gjøres/endres her? Sitér dette innlegget Link to post
Oystein Ny Svart 27.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2020 Da må du også bytte hekkplate. https://www.eurofritid.no/velg-motor/mercruiser-drev/transom/komplett-transom/hekkplate-alpha-one-gen-2-94-opp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.