R.O Startet 28.Mars.2020 Link til dette innlegget Startet 28.Mars.2020 Batterier har stått frakoblet hele vinter, målte ca 12,5V på alle tre før tilkobling. Satte så på strømmen, laderen pleier fort å hoppe til step 2, nå har den stått på stepp 1 i over 5 timer, og jeg måler 13,7 på batteriene. Noen som vet om det er normalt...? Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 28.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2020 Ser ut for meg som den står med grønn diode, step 3 og 13,7 V og fullt batteri? Sitér dette innlegget Link to post
R.O Svart 28.Mars.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2020 Gullfisk skrev for 1 time siden: Ser ut for meg som den står med grønn diode, step 3 og 13,7 V og fullt batteri? Hmmm.. Det har du helt rett i Gullfisk. Her var jeg litt raskt. Jeg ble litt fintet ut av at laderen gikk rett i grønt. Selv etter at batteriene hadde stått frakoblet siden oktober. Jeg hadde nok forventet litt mer "lysshow"... Banken ble toppet i oktober, så litt rart de ikke trengte en boost (gul blink) når jeg koblet på 5mnd senere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.