Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

Alex74 skrev for 9 timer siden:

Rule2000 lensepumpe og Sleipner SE60 på en Riviera925.  
Har byttet lensepumpe og manuellbryter, men pumpa fungerer ikke manuelt. Thruster motor og strøm fungerer, men thruster mangler skyv. Brytepinne er ok. Tips eller kan noen se på saken i Oslo? 

Den bakerste Rulepumpa mi er koblet på 3-trinns bryter ved siden av bryter til lyskaster. Denne må hos meg stå i midterste stilling for så nivåbryter skal virke. Forover er av, bakover er "pumpe på". I den posisjonen her jeg også koblet på en sirene. Den går om nivåbryter slår på pumpa også, så jeg skal høre når det er noe galt. 

Thrusterfenomenet skjønner jeg ikke. Kanskje LaSa kan se på dette ?

Velkommen på forumet, forresten 

Worry II

Worry II

Alex74 skrev for 9 timer siden:

Rule2000 lensepumpe og Sleipner SE60 på en Riviera925.  
Har byttet lensepumpe og manuellbryter, men pumpa fungerer ikke manuelt. Thruster motor og strøm fungerer, men thruster mangler skyv. Brytepinne er ok. Tips eller kan noen se på saken i Oslo? 

Den bakerste Rulepumpa mi er kobler på 3-trinns bryter ved siden av bryter til lyskasterne. Denne må hos meg stå i midterste stilling for så nivåbryter skal virke. Forover er av, bakover er "pumpe på". I den posisjonen her jeg også koblet på en sirene. Den går om nivåbryter slår på pumpa også, så jeg skal høre når det er noe galt. 

Thrusterfenomenet skjønner jeg ikke. Kanskje LaSa kan se på dette ?

• Create New...