Jump to content

Edit History

fiskebaat

fiskebaat

Har ingen peiling på drev , ser ut  for  meg som  det er bare motorer som er bygget for drev som kan brukes med drev    og at det ikke kan brukes lang aksling fra motor til drev. Har en 220 HK Perkins  ( og ser det er  mange fine båter på Finn .no  som selges rimelig der   motor og drev er plukket ut og trolig solgt og det er  for meg vanskelig  å finne en mindre båt opp til 27 fot  (båtplassen min  ) hvor denne motoren er egnet å montere i. Perkins  motoren starter lett og ryker ikke  men jeg   tør ikke selge den da jeg ikke vet noe om den uten at  det var  en av  to motorer  der den ene  fikk lekkasje i manifolien ( koster nesten 50 000 ,-) og begge motorene  ble da byttet ut.

fiskebaat

fiskebaat

Har ingen peiling på drev , ser ut  for  meg som  det er bare motorer som er bygget for drev som kan brukes med drev    og at det ikke kan brukes lang aksling fra motor til drev. Har en 220 HK Perkins  ( og ser det er  mange fine båter på Finn .no  som selges rimelig der   motor og drev er plukket ut og trolig solgt og det er  for meg vanskelig  å finne en mindre båt opp til 27 fot  (båtplassen ) hvor denne motoren er egnet å montere i. Perkins  motoren starter lett og ryker ikke  men jeg   tør ikke selge den da jeg ikke vet noe om den uten at  det var  en av  to motorer  der den ene  fikk lekkasje i manifolien ( koster nesten 50 000 ,-) og begge motorene  ble da byttet ut.

• Create New...