Jump to content

Hvite striper på kant bunnsmøringen etter polering

Rookie_332

Recommended Posts

Fra bilverden finnes det en del triks for å fjerne slikt

https://www.detailersclub.no/forums/topic/910-hvordan-fjerne-poleringsrester-fra-lister/

Men hvordan disse midlene påvirker bunnsmøringen er jeg usikker på, de er jo ikke akkurat svake. Det er ikke raskere og bare maskere opp og dra et strøk bunnsmøring over der det gjelder/eller vannlinja?

Redigert av aroneid (see edit history)
aroneid skrev 1 time siden:

Fra bilverden finnes det en del triks for å fjerne slikt

https://www.detailersclub.no/forums/topic/910-hvordan-fjerne-poleringsrester-fra-lister/

Men hvordan disse midlene påvirker bunnsmøringen er jeg usikker på, de er jo ikke akkurat svake. Det er ikke raskere og bare maskere opp og dra et strøk bunnsmøring over der det gjelder/eller vannlinja?

Akkurat det jeg og tenkte at noe av det til bil kan være litt for hardt og evt må dra over igjen med topp strøk men litt vanskelig å få teip til å sitte på polert flate ?

PostIT skrev for 13 timer siden:

«Magisk svamp» fikser dette på få sekunder.

(Europris og Jula sine er like gode som maritim sine)

De billige, har gjerne litt mer glassfiber i seg. Når vi vasker gummien på rib, så ser man at det blir enda mattere med de billige svampene. Men bortsett fra det, så er de like gode 

4 hours ago, Eika said:

De billige, har gjerne litt mer glassfiber i seg. Når vi vasker gummien på rib, så ser man at det blir enda mattere med de billige svampene. Men bortsett fra det, så er de like gode 

Hm, kjekt å vite! Tusen takk for info :)

Vil påstå at å kjøpe en svamp og bruke 2 minutter på å gnikke, er lettere enn å male opp vannlinja på nytt..

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...