SuperBlueser Startet 29.Mars.2020 Del på Facebook Startet 29.Mars.2020 Hei! Min kreative og løsningsorienterte kone har foreslått å bruke kalkmaling på skai inne i en lukket båt! Dvs tak og vegg osv, er det noen som har erfaring, innspill eller kommentarer? Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 29.Mars.2020 Del på Facebook Svart 29.Mars.2020 Hei, ikke annet enn en sterk mistanke om at det vil flasse ganske umiddelbart på en myk overflate.... Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 29.Mars.2020 Del på Facebook Svart 29.Mars.2020 Da vil det jo ikke bli en slett vegg, og ganske trassig om dere ikke blir fornøyde.. Ser at folk har brukt gulvmaling bla på bad osv med godt resultat. Jeg ville ikke brukt kalkmaling etter min erfaring med den malingen. Sitér dette innlegget Link to post
Kalle Well Svart 30.Mars.2020 Del på Facebook Svart 30.Mars.2020 Jeg er selv maler, og har malt med kalkmaling på diverse vegger i hus. Den kan nok ikke brukes, den vil sprekke opp ved minste bevegelse. Bør nok bruke noe annet ? Sitér dette innlegget Link to post
Pettersenmotor Svart 30.Mars.2020 Del på Facebook Svart 30.Mars.2020 Vet det har blitt brukt våtromsmaling på skal og skrogtrekk med greit resultat, da denne holder seg elastisk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.