Henningen Startet 30.Mars.2020 Del på Facebook Startet 30.Mars.2020 Jeg har hatt litt problemer med tiltingen de siste sesongene, men har bare startet motoren på ny så har det ordnet seg. Problemet har egentlig blitt verre og verre for hvert år. men nå er det helt slutt, funker ikke lenger. Er dette noe jeg kan finne ut av selv eller må båten på verksted? Sitér dette innlegget Utvikler av pumpepriser.no Link to post
Bårdp Svart 30.Mars.2020 Del på Facebook Svart 30.Mars.2020 På min var det releene som styrer pumpa som var gåen. Kjøpte nye på Biltema og alt OK. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 30.Mars.2020 Del på Facebook Svart 30.Mars.2020 (redigert) Det er rimelig enkelt å måle seg frem til hva som er galt selv. Først så måler man om tiltmotoren får strøm. Hvis ja så er tiltmotoren gåen. Hvis nei så måler man på relet/relene. Mangler det styrestrøm inn så sjekker man styreknappen til tiltmotoren Litt forenklet men det er bare å gå i gang med å lokalisere hvor komponentene er å få målt det ut med feks en prøvelampe til noen tiere. Redigert 30.Mars.2020 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Henningen Svart 1.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2020 (redigert) Takk for tips, jeg er ikke så dreven på dette. Hvor er tiltmotoren? Er den i motorrommet? Er det i nærheten av den relene er? Jeg tok et bilde i motorrommet, er det noen av disse punktene? styrbord side her Redigert 1.April.2020 av Henningen Lagt til bilde (see edit history) Sitér dette innlegget Utvikler av pumpepriser.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.