2new Startet 31.Mars.2020 Link til dette innlegget Startet 31.Mars.2020 Jeg mistenker at jeg har vann i den faste bensintanken i båten, men er usikker. Tenkte å kjøpe en billig drivstofftank og ny drivstoffslange fra Biltema for å test dette. Vi det fungere fint for en 140 HK 4 takter Suzuki 2005 eller er slike tanker bare for mindre motorer? Sitér dette innlegget -- Mvh 2new Link to post
Ida Marie III Svart 31.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2020 (redigert) Det vil selvfølgelig funke, så sant slangen er av samme dimensjon som den du har fra før.. Men blir mye etterfylling... Men om du har fått vann inn i drivstofflinjen, så hjelper det ikke å bare gi den ren bensin, det må rengjøres.. Vannperler har det med å bli liggende igjen.. Redigert 31.Mars.2020 av Ida Marie III (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
2new Svart 31.Mars.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2020 Tenker å koble ut den faste drivstofftanken med en bærbar tank som første steg i feilsøking, ikke en permanent løsning. Tips til hvordan jeg går frem for å rengjøre systemet på en god måte? Sitér dette innlegget -- Mvh 2new Link to post
Solseng Svart 31.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2020 2new skrev 1 time siden: Tenker å koble ut den faste drivstofftanken med en bærbar tank som første steg i feilsøking, ikke en permanent løsning. Tips til hvordan jeg går frem for å rengjøre systemet på en god måte? Du har allerede fått motortrøbbel går jeg ut fra. Da har vannet sannsynligvis kommet helt inn i injektorene. Disse må da rengjøres (med høytrykksluft?). Jeg leverte inn motor til serviceverksted da jeg fikk det problemet for noen år siden. Litt av problemet er at hvis dette ikke gjøres skikkelig, risikerer man motorstopp senere mens man er ute på sjøen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.