Jump to content

Edit History

TerjeFjern

TerjeFjern

Har en Princess Riviera 36 fra 1988 med samme motorer.  De er normalt svært slitesterke med lavt turtall og mye sylindervolum. og Ikke elektronikk i det hele tatt som kan feile.  Tidligere eiers vedlikehold er selvfølgelig viktig. Mine har gått ca 1800 timer og de skal kunne gå ca 15000 timer hvis korrekt service osv ifølge en Volvo ekspert jeg kjenner. Mine har siden 1988 byttet en turbo, og en starter  pluss en kjøler er renovert . Tidligere eier av mine motorer ha fulgt boka hele veien og dokumentert alt. De ryker litt ved oppstart men er Volvo så normalt.

TerjeFjern

TerjeFjern

Har en Princess Riviera 36 fra 1988 med samme motorer.  De er normalt svært slitesterke med lavt turtall og mye sylindervolum. og Ikke elektronikk i det hele tatt som kan feile.  Tidligere eiers vedlikehold er selvfølgelig viktig. Mine har gått ca 1800 timer og de skal kunne gå ca 15000 timer hvis korrekt service osv ifølge en Volvo ekspert jeg kjenner. Mine har siden 1988 byttet en turbo, en starter og en kjøler er renovert . Tidligere eier av mine motorer ha fulgt boka hele veien og dokumentert alt. De ryker litt ved oppstart men er Volvo så normalt.

• Create New...