Jump to content

Seaber - App for å holde kontakt og få hjelp på sjøen, med kart

finnarne

Recommended Posts

Postet lenke til denne i en annen tråd, men synes appen trenger en egen tråd.

https://www.seaber.no/#seaberapp

Jeg tror den kan være nyttig, gitt at det er mange nok som bruker den. Som de selv sier på hjemmesiden:

Sitat

Med Seaber App kan du nå:

• Bruke sjøkart fra Kartverket som dekker norsk territorialfarvann.
  • Spore båten og varsles om den flyttes. Du kan merke båten som savnet. Slik blir den synlig for andre Seaber-brukere. (Krever Boatfinder)
  • Be om hjelp fra andre Seaber-brukere
  • Hjelp andre Seaber-brukere
  • Kommuniser med og se hvor dine venner er når de er ute på tur.

Regner med de vil selge sporingsenhet også, og det er de de skal tjene penger på, men sporingsenheten mister noe av sin funksjon om ikke mage på sjøen bruker appen.

Jeg har ingen forbindelse med selskapet, har bare lastet ned appen, og kommer til å forsøke den i sommer. Nettbrettet mitt (lite 2 år gammelt Huawei) var ikek støttet, men min 3 år gamle Android var støttet. Har ikke testet på IOS.

Vifa - Bruce Roberts 35

Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77
Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery

Hei,

Jeg bruker også Huawei (mobil) og må si denne appen var super bra integrert med kartene tilgjengelig fra Kartverket.

Har du ikke noe annet for hånden , så finner du i hverfall meget bra kart å navigere etter her !

Lastet ned appen i Google Play , installerte - og alt funker supert ...

Sjekk gjerne hobbysiden min (ikke-kommersiell) om Skjærgårdsjeeper og båt/motor-nyheter: 

https://www.facebook.com/fritidsfiskeren/

• 3 uker senere...

Hei! Tusen takk for gode tilbakemeldinger :) Det jobbes på spreng med å gjøre denne applikasjonen stadig bedre, og det gjelder også i høyeste grad kartet. Dere må gjerne komme med tilbakemeldinger på hva der er fornøyd med, mindre fornøyd med og hva dere kunne tenkt dere i appen så skal jeg sørge at at vi tar det med oss videre i utviklingen av applikasjonen :) 

Hassan @ Seaber 

• 3 år senere...

Jeg har lastet ned Seaber på min IPhone 13. Men det er ikke mulig å opprette ny konto eller logge seg inn via Facebook, Goggle eller Apple Id. Mottar feilmelding hele tiden. Tjener svarer ikke.

Hva er feil? Når blir feilen rettet? Vi er jo midt i båtsesongen nå og da burde den jo fungere.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...