Jump to content

Quick ankervinsj

925Riviera

Recommended Posts

Da har jeg kjøpt en quick ankervinsj.

På vinsjen kommer det ut to blå ledninger som gikk til relee, og to små sorte som ikke var koblet til, og en blå og to røde fra bryter.

Kan jeg bruke dette jeg har i båten fra før de tre første bildene er fra båten min nå og resten er av det jeg har demontert.

Legger flere bilder i komentafelt

20200323_195908.jpg

20200323_195924.jpg

20200323_195914.jpg

20200401_180141.jpg

20200401_175801.jpg

Om det har fungert greit det du har så kan det bli like bra. Å bytte et komponent som fungerer med ett nytt komponent trenger ikke gi bedre driftsikkerhet. Det gamle releet så ut til å ha litt korrosjon, men jeg ville tørket av det og gi det en liten dusj med crc/wd40 og sørge for at holder seg rent og tørt. De to tynne svarte ledningene på Quick winsjen mener jeg er til kjettingteller og om du ikke har det kan du bare blende av de og se bort fra dem. Ville dog sett over kabelsko og sjekke at det er god forbindelse osv. De overflødige delene kan du ha som backup. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...