Bisse Startet 4.April.2020 Link til dette innlegget Startet 4.April.2020 Har to Eberspächer D4 ombord. Innbiller meg at den ene er nyere enn den andre. Nederst på begge står det: Erste inbetriebnahme, etterfulgt av noen årstall. Kan det si noe om produksjonsår? Se bilder. Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
lofot2 Svart 4.April.2020 Link til dette innlegget Svart 4.April.2020 Erste Inbetriebnahme betyr "første oppstart" så det er nok produksjonsdato/ testdatoen. Sitér dette innlegget Link to post
Bisse Svart 4.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2020 Er vel for tilfeldige tall for det? 05.06.07 og 07.08,09?? Skulle vel heller tro at det skulle stått et kryss på året den var var tatt i bruk? De kan vel ikke ha ment 5 juni 2007? og 7 august 2009? Vil tippe at den ene er laget i 2005 og den andre i 2007, da dette et det laveste på begge, og det i tillegg skulle stått et kryss på tallene som tilsvarer året de ble tatt i bruk første gang. Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
lofot2 Svart 4.April.2020 Link til dette innlegget Svart 4.April.2020 Det har du rett i. Var litt for tilfeldig med stigende tall. Skal sjekke hva som står på min. Mener min er laget i 06. Sitér dette innlegget Link to post
Bisse Svart 5.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2020 Da kom jeg til bunns i det. Fikk svar fra en som jobber for Eberspächer. Det første tallet er produksjonsår. Grunden til at det er flere tall er for at man kan sette en ring rundt årstallet men tar den i bruk. Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
lofot2 Svart 5.April.2020 Link til dette innlegget Svart 5.April.2020 Flott? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.