Rookie_332 Startet 5.April.2020 Del på Facebook Startet 5.April.2020 hei renset min racor vannutskiller og demonterte den helt og klarte da selvfølgelig å miste en plast kule inne i den brune kværna du ser på bildet der og lurte på hva er den til ? https://www.waveinn.com/nautisk-fiske/parker-racor-turbine-series-diesel-fuel-fltration/1289863/p?utm_source=google_products&utm_medium=merchant&id_producte=1578911&country=no&gclid=EAIaIQobChMI987orejQ6AIVBoGyCh2aJwpYEAYYBCABEgLl5_D_BwE&gclsrc=aw.ds Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 5.April.2020 Del på Facebook Svart 5.April.2020 Hvilken kvern tenker du på? Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 5.April.2020 Del på Facebook Svart 5.April.2020 Hvis det er del nr 17, er det en tilbakeslagsventil https://www.maesco.com/products/racor/r_tbn_intro/r_tbn_assm500ma/r_tbn_assm500ma.html Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Rookie_332 Svart 5.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2020 Lazyjack skrev 7 minutter siden: Hvilken kvern tenker du på? Brune du ser midt på toppen av glasset der inne er det en kule Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 5.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2020 JonnyBoy skrev 1 minutt siden: Hvis det er del nr 17, er det en tilbakeslagsventil https://www.maesco.com/products/racor/r_tbn_intro/r_tbn_assm500ma/r_tbn_assm500ma.html Yes spot on ? Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 5.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2020 Hvor får jeg tak i den evt hva gjør den og kan jeg montere den uten den Sitér dette innlegget Link to post
Ove T Svart 6.April.2020 Del på Facebook Svart 6.April.2020 Rookie_332 skrev On 5.4.2020 at 10.55: Hvor får jeg tak i den evt hva gjør den og kan jeg montere den uten den Hej Jag är inte helt säker men har för mig att det är så att kulan sjunker i diesel, men flyter i vatten. Det betyder att är det så mycket vatten i filtret att kulan flyter upp så stängs dieseltillförseln för att hindra att vatten kommer in i insprutningspumpen. Hälsningar Ove Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 6.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2020 Ove T skrev for 8 timer siden: Hej Jag är inte helt säker men har för mig att det är så att kulan sjunker i diesel, men flyter i vatten. Det betyder att är det så mycket vatten i filtret att kulan flyter upp så stängs dieseltillförseln för att hindra att vatten kommer in i insprutningspumpen. Hälsningar Ove Logisk men tror nesten riktig at kulen flyter i vann ergo når du tapper så renner kun vann ut og når alt vann er ute synker ballen for tappingen slik at kun vannet og smuss renner ut fra pluggen og når diesel kommer synker kula og stenger ergo du kan da stenge ventilen og du har da renset vann utskiller en ...... Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 7.April.2020 Del på Facebook Svart 7.April.2020 Den stopper ikke drenering, men innløp av diesel ser det ut for, så det er nok riktig som Ove sier. Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 8.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2020 Gullfisk skrev On 7.4.2020 at 9.13: Den stopper ikke drenering, men innløp av diesel ser det ut for, så det er nok riktig som Ove sier. Ok ? Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 9.April.2020 Del på Facebook Svart 9.April.2020 Den har jo et delenummer så hvis linken fra JonnyBoy er til riktig filter vil et søk på RK15010B gi flere treff hos mulige selgere. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.