Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Seilars skrev 43 minutter siden:

Når det gjelder garanti på batterier, så handler det om mer enn hvem som har rett og hvem som har feil. 

Det kan jeg være enig i men vil tro goodwill konto til selger nærmer seg full etter han utleverte to nye batterier etter mye om og men første gang som også bare ble to år.
Men ja ville helt klart dratt tilbake til selger for å få hjelp til veien videre og med ett håp om en eller annen rabatert varig løsning

pipe

pipe

Seilars skrev 34 minutter siden:

Når det gjelder garanti på batterier, så handler det om mer enn hvem som har rett og hvem som har feil. 

Det kan jeg være enig i men vil tro goodwill konto til selger nærmer seg full etter han utleverte to nye batterier etter mye om og men første gang som også bare ble to år.
Men ja ville helt klart dratt tilbake til selger for å få hjelp til veien videre og med ett håp om en eller annen rabatert løsning

pipe

pipe

Seilars skrev 20 minutter siden:

• Create New...