Jump to content

Edit History

eikeveien

eikeveien

Heisann prøver igjen jeg har hatt tyveri i båten å instrumentene er borte,,, har fått tak i nye instrumenter men vet ikke helt åssen de skal kobles opp alle instrumentene er serie koblet dvs de er en ekstra stikk på varsell instrumentet der er ett stikk på 3 ledninger samme er de på turtelleren,,,,, jeg finner ingen vei å få plassert disse stikka trodde kansje den ene som kom fra diagnose(varsel instrument skulle direkte ned på evc som går til styring å diagnose av motor,,,,, turteller ledningen har jeg ingen kunskap på hvor skal inn,,,,,,,,,noen tips mottas med stooor takk p,s de siste bilde er de som er igjen i dashboardet etter tyveriet

turteller volvo.jpg

Volvo alarm.jpg

kabler.jpg

eikeveien

eikeveien

Heisann prøver igjen jeg har hatt tyveri i båten å instrumentene er borte,,, har fått tak i nye instrumenter men vet ikke helt åssen de skal kobles opp alle instrumentene er serie koblet dvs de er en ekstra stikk på varsell instrumentet der er ett stikk på 3 ledninger samme er de på turtelleren,,,,, jeg finner ingen vei å få plassert disse stikka trodde kansje den ene som kom fra diagnose(varsel instrument skulle direkte ned på evc som går til styring å diagnose av motor,,,,, turteller ledningen har jeg ingen kunskap på hvor skal inn,,,,,,,,,noen tips mottas med stooor takk

turteller volvo.jpg

Volvo alarm.jpg

• Create New...